Thursday, August 18, 2011

semuanya ilusi semata





assalammualaikum

hey hey..da buat persediaan berbuka?hik hik..ka kamu main beli tunjuk ja d bazaar. apa tu, saya da buat persediaan?eh, mana ada lagi. ni ha masi duduk di opis. malam ni saya masi ada kelas..last tuk bulan ni. hoho..tak sabarnya..:P

tadi kelas saya illustrator..puas hati sebab semua student boleh buat dan dapat manfaat. alhamdulillah. besar hati saya..ahaks! *blushh*.. sempat jga la saya save keja keja yang saya buat. tak la best sangat tapi sedap apa mata memandang..haha..naa, ni semua tuk tatapan korang. kali ni gambar beserta tajuk pelik..(pelik la sangat..)

apapun selamat menjalani puasa dengan sabar..


Pemandangan di kampung pak ucop..hoho~

ikan terframe di sini

bunga bunga cinta..ahaks

pelangiku ditumbuhi kulat

1 comment: