Tuesday, August 23, 2011

nampak hantukah?

cuba ulang baca title di atas. nampak hantukah? anda?..mesti anda ingat saya ingin bercerita tentang hantu. aha'..anda salah! tulah kamu. belum habis da pikir bukan2. positif sikit..macam saya..- pergh, sambil tersenyum riak-

actually, ayat di atas membuatkan saya ketawa sendiri. sungguh lucu sebenarnya. sebab saya yang rasa jadi rasanya sungguh lucu tau. ^^, (itu lucu boleh rasa meh?..)

perkaranya berlaku sebentar tadi. masih fresh la katakan. bukan la saya kata tadi saya nampak hantu. no-no-no! tipu la bulan puasa ada hantu kan.. tapi sebelum saya cerita ada benda kamu perlu tau tentang diri saya. ewahh, ayat budget macam promosi pulak..har har har..saya sebenarnya..jeng..jeng..jeng..seorang yang sangat penakut. SERIOUS. penakut. dan sangat mudah terkejut. imaginasi kepala saya tiada siapa buleh lawan. try la. imaginasi saya hampir semua yang keterlaluan. bule dikategorikan sebagai 18 suda..T__T

mau dijadikan ceritanya, tadi saya keluar g washroom. bersendirian ok. alah, siang hari walaupun saya selalu imagine akan ada kepala keluar dari syiling berlubang di hujung itu tidaklah saya takut. sebab kepala saya set hari masi siang. bila da selesai..eh selesai apa?korang ni kan..isk..saya g washroom cuci muka saja la.. saya pun bersedia nak buka pintu...

satu lembaga berdiri di depan pintu. membelakang pula dengan rambut panjang. punya terkejut saya sambil mengurut dada. rupanya Doc Cannye. director company. ceh, tapi sebab muka saya yang terkejut itu..(reaksi saya yang hampir menjerit dan mau melompat terkejut, mata pun menjadi bulat besaw sebab terkejut)..Doc ketawa melihat saya.. erk.. T__T

Doc: hai rose, kamu terkejut..
Me: iya Doc..ehehehe..(sambil cover itu terkejut)...
Doc: kamu nampak macam hantu ka? (merujuk kepada diri beliau)..
Me: nda kan saya cakap iya kan..alamat karang dia potong la gaji..jadi saya jawap " tidak la doc, saya terkejut ada orang saja"..padahal..saya nampak rambut dia dulu jadi saya ingat cik ponti mau masuk....har har har...

ok la. mau balik. ok bai.

ps: berhati hati dengan hantu...

1 comment:

  1. giler wei..
    teringat pulak hal mangga jatuh di bumbung rumah ari tu..har har..kecil tau tu..;P

    ReplyDelete