Monday, August 8, 2011

it's hurt again.

hujung minggu lepas saya balik kg. punya hapii. yala lama tak balik. lagipun kk-kb-kk bukan jauh sangat. kalu dengan pemanduan saya yang 100km/j (ehem..saya pemandu terlatih, toing!)tu adalah dalam sejam lebih sampai. kalau tidak jam la..

balik rumah d kampung, suma makanan saya tibai. mai aihhh! mirul cakap "nafsu,nafsu.."dengan geleng kepala ala ala imam tuu.yala kan sini saya cuma makan kurma time berbuka..eh, versi tu saya belum cerita lagi la sini..T__T

kerana adik adik ada d rumah dan kebetulan budak budak asrama boleh balik, jadi walaupun saya ada kelas hari ahad, sanggup jugalah ulang alik kb-kk.woahh! sehinggakan saya hampir tertidur time memandu.opss, kalu mak tau mati i tau~

masih ingat tak pada sakit kaki saya itu?semalam time berbuka, saya baru tersedar ubat penahan da habis.erkk..OMG! ubat da habis?duhh, saya lupa. stock ubat ada d rumah kk. tak makan ubat makanya kaki saya akan bengkak. OMG! OMG! OMG!..T_T sebab takmau mak susa ati, lepas solat maghrib tu saya awal-awal cakap saya nda terawih sebab takut esok pagi penat memandu. ececeh, alasan nda musabah betul. padahal kaki saya time tu da mula berdenyut sakit.

sepanjang malam saya sapu dengan minyak urut. nak urut tak berani. dekat jam 9 macam tu kaki saya da kebas dan berdenyut. dalam hati berdoa la esok pasti baik punyaa..then time sahur tadi, kaki saya da tak boleh pijak lantai. salah pijak ja sakit.huhu..sebab takmau mak susa ati juga saya gagahkan kaki turun tangga p dapur. pijak abis beb. makkk!, sakit..T__T sepanjang mkn tu saya diam. sebab kepala saya pikir mcmana nak balik kk nnti.

mujurlah time saya jalan ma da nak solah subuh. fuhhh, jadi mak tak nampak saya jalan tempang. nak berlakon mcm tak larat da.sakit banget uda ni..saya tipu mak sebenarnya. sa cakap saya da jumpa doctor padahal saya da tangguhkan appoitment sebab ada kelas. saya boleh berjalan beberapa hari ini disebabkan UBAT PENAHAN SAKIT yang pastinya akan membunuh saya juga. erm sambung lagi..tapi dugaan time memandu sangat teruk. saya tanggal sandal, pakai kaki ayam. guna tumit tuk tekan minyak dan clutch.damn.huhu.. dan kerana denyutan nya saya bawa kereta dengan kelajuan 120-130km/j. gila. dengan tangisan airmata saya rasa ini pemanduan saya yang sangat mantap. bayangkan selama ini saya tak pernah potong orang d selekoh, tapi sebab saya tak tahan nak kejap-kejap brek saya ambil jalan mati. baguss!

sampai sini, tapak kaki da kebas. saya tak rasa denyutan lagi sebab saya alah pada kesakitan time brek sepanjang menandu. orang pasti ingat saya da baik. sepenuhnya. sebab saya dengan beraninya pakai heels. memang. saya bukan lemah macam orang lain. dan saya tak akan cakap saya sakit sebab orang takk akan percaya ia sakit. Tuhan, beri saya kekuatan untuk ini. Saya tarik nafas dalam dalam dan keluar dari kereta.Mari kerja.

Sekian.
rose cakap:
kalu c eddie dapat tahu, kompom dia cakap saya "gila kau, orang sayang kaki bukan sayang kelas"

No comments:

Post a Comment