Wednesday, August 17, 2011

cerita saya di bulan puasa



Assalammualaikum

salam ramadhan ke -17 buat semua umat Islam walau d mana pun anda berada..eceh, skema gila ayat saye kan kan?..itu baru nampak comel kan. ^^,

mesti besh kan posa korang. saya pun besh juga la. malas nak taip taip jadi tengok gamba dengan sedikit expression jew..eh, sedikit description. uhmm, sorii to be honest hari ini saya sangat mengantuk dehh. T__T


Ini puasa ke berapa erk..ke 3 rasanya. sebab ada kelas malam dan c mus a.k.a tukang beli makanan berbuka ada event berbuka bersama TYT, jadi makanya saya cuma berbuka dengan kurma ela yang saya ambil di peti sejuk dan juga segelas air kosong. best kan? T__T sodeh aih..actually time ni ada pesan dengan kawan. tapi bole plak dia tertidur dan lupa..tapp!

Uhh..5 minit lagi buka, mana makanan kita ne? wuwuwu..gitulah c mus hampir mau nangis sebab makanan yang kami order tidak sampai. cuma berbuka d pizza hut. kami sebenarnya try y ramadhan set.ehe..lupa apa la nama set dia. pastu tambah spaghetti. ohh yeahh! kami dua sangat suka makan spageti.

horeyy! ada juga akhirnya. nilah kami makan. erm..jan la cakap pizza hut tidak sedap. kami mampu ini ja..ahaks! sebenarnya meja kami ni kecil banget. alaa meja tuk 2 org tu. penuh meja kami. bila time buka jew, kitaorang cuma makan spageti je. piza langsung xsentuh pon. T_T
eh eleh..jan dlu cakap kami membazir..tapau balik la..hik!

Okeh. ini teda kaitan dengan makanan. cuma time ni d bulan puasa. aiseh. saya ke chung wha kk macam biasa hari sabtu. ajar flash tuk budak budak comel dan super talkative. urgh..manja lagi. masa depa suma g breakfast saya duduk dalam lab saja. xkanlah mau join makan kan? inilah keja saya. haha. sebenarnya nak mantion yang software di sana masi guna micromedia...opss! ros jahatnya kamu.

saya teringin betul nak naik ultraman tuu. tapi malu sebab tu hanya tuk budak jew..euww..tak adilnya. saya nak jugak! T__T

Ini paling latest. kemarin baru saja berlalu. tapi masi di ingati sehingga kini.ececeh..ini time d chicken rice 1borneo. kami order yang ada rendang ayam tu. boleh la..tapi yang tak boleh tahannya pedass dowh. huhu..dah tu kami berebut sebab nak bahagian besar. haha. bestnya d chicken rice kami mesti add on chicken fritters. erk..
kelihatannya c mus tidak kesabaran mau makan. padahal ada 10 minit lagii mau buka.

itu cerita saya. ada banyak lagi cuma tak tershare. anda bagaimana? jadikan ramadhan ini mengikat persabahatan antara kita.

daa..


No comments:

Post a Comment