Saturday, August 13, 2011

lagu kegilaan saya masa kini.


mari kita bermood jiwang dulu...wakakaka..sukati sayer la kan mau jiwang ka inda. janji happy!

tadi pagi masa drive keta g keja..eh, tak kan jga drive kuda kan..duhh! abaikan ayat tak betul saya ituu. macam besa saya tak bole drive kalu xda lagu. saya kan hantu music. so, music please..hee

okeh, rose jan merapu. sambung citer tu pliss.
jadi ada la satu lagu tu..mcm jiwang juga laaa..music dia siokk pula di dengar. part paling saya ingat "walau di landa badai, biarlah aku lemas.." perghh..ni kali laa..sebab rasa lgu tu besh giler, pemanduan saya yang berada d lorong kanan terus bertukar ke lorong kiri. sesuatu yang pelik bagi saya..tett! sampai opis jer asyik ingat ayat tuu..

memandangkan kelas abis awal..bukan sengaja habiskan awal ok? sebab mereka nak balik awal dan kebetulan mereka adalah group/community. normal di sini kalu yang datang belajar tu group mesti balik awal. jadi apalagi, peluang paling baekk da datang, saya carilah lirik lagu tu..

and sangat berterima kasih kepada GOOGLE, sebab dengan hanya menaip lirik yang saya hafal tuu akhirnya saya berjaya juga mencari..
muahahahaha..~ tanpa mempedulikan bebelan kak maria yang bercerita mengenai kucing (jan mare ya kak..hehee)..saya menyanyi lagu tu dengan sumbang. seriously, saya lupa mcmana tone lagu tu..:P rupanya lagu tu nyanyian kumpulan Forteen..saya ni nama jak dengar lagu tapi xtau nama kumpulan pun..hoho,

nah, bagus kamu cari dan dengar..bestt!!

lirik lagu: Berdua Bersatu

Kenapa cinta kita
Selalu saja diduga
Bagai ada tak merestu
Kita berdua bersatu

Atau mungkin kau dan aku
Ditakdir untuk berpisah
Walaupun melawan arus
Kita berdua bersatu

Seringkaliku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapiku tidak mahu
Cinta selain darimu

Jika denganmu salah
Kutak mahu yang benar
Jika denganmu rebah biarlah kutercalar
Walau dilanda badai
Kusanggup kerna ku mampu
Kita berdua bersatu

Jika denganmu kabur
Kutak mahu yang jelas
Jika denganmu hanyut
Biarlah aku lemas
Walau dilanda ribut
Kusanggup kerna kumampu
Kita berdua bersatu


ps: tuk yang berkenan, saya tau anda membaca blog saya..jadi nyanyi la tuk saya..:P


No comments:

Post a Comment