Monday, October 31, 2011

till then..bye!

assalammualaikum..

cepatnya masa berlalu. tidur tidur suda mau hujung tahun pula. ya, dan tidur tidur lagi rupanya ini last day saya kerja sini. ohh, susahnya mau percaya. macam baru kemarin rasa saya masuk keja d AMC ni..

terlalu cepatnya masa berlalu. tak sedar rupanya saya suda 8 bulan di sini. dan nda smpai setahun akhirnya saya pergi. aceh! ayat buget poyo.

pastinya saya rindu pada 3 sekawan yang sangat baik. c mama to be nonny, c makcik ela dan c baby ida. seronok ikut mereka time makan dan lepak bersama. dengar omelan pasal semua benda. rindu pada c jack yang sentiasa tengok benda benda sadis dari internet dan sentiasa membuatkan saya tak boleh buat kerja. rindu pada chang dan steven yang sentiasa beri saya peluang "curi tulang main fesbok" dalam lab. rindu sama cerita c gareth pasal kerja. rindu sama c fandi dan noor yang selalu tolong bila ada masalah di lab. ahh, sama dorang c mat, nita dan vena juga! sebab saya selalu duduk depan kaunter. kamu kamu juga : miss G, mr P yang sentiasa hadir dengan teorinya dan membuatkan otak saya perpikir dua kali!, za, kak syah, c ah loong yang sentiasa membuatkan orang terkejut, cikgu edmund yang macam bapa, voon, daniel, bea, grace, kak zimah yang baek, mas, man, kok, wedy, kak maria dan c az.

ohh, saya pasti rindu sama doc C juga! sebab sayalah staff yang dia pernah ternampak tidur di lab..haha.. T__T

THANKS A LOT EVERYONE! I LEARN SOMETHING THERE

tidak lupa dengan kawan kawan trainer yang super duper best c eddie, c aza, jacob dan deb. kira c azwan juga la walau suda lama pindah.. (ahh, kamu kamu nda bule bilang bye2 lagi..malar mengajak lepak sama..) and the rest juga. jumpa bila ada kelass!!

apapun, thanks to all. saya pasti akan merindui kamu semua. ^^,


pst:
astaga..bila lagi punya draft ni. saya suda seminggu kerja d tempat baru..haha..





No comments:

Post a Comment