Thursday, October 20, 2011

aktiviti malam.


assalammualaikum semua!

sebelum mula keja ada bagusnya kita buat entry baru. hahaha..baru la semangat kan. hari ni mood saya terlebih ok pula. rasa hati macam berbunga bunga.

aih, nda kan bilang jatuh cinta lagi. dushhh!

apa aktiviti malam korang? eh, betul ka ayat saya ni.. bunyi semacam "jahat" saja. orang selalu salah anggap dengan penggunaan kata kata saya. haha...jan dulu buat penilaian sendiri k. saya sebenarnya tanya apa rutin aktiviti malam kamu sebelum tidur. mesti ada kan?? well, saya pun ada aktiviti tiap tiap malam. Macam habit!

Tidur dengan buku.


Seyes. haha. gelak la. mana mana saya tidur saya dipenuhi dengan buku. bukan 1 malah 2 3 4. nah, mesti kamu ingat saya seorang pelajar yang hebat. chopp!. memang la penuh buku. masalahnya dengan buku cerita. duhh! saya tak bule tidur tanpa buku cerita. sebab setiap malam mesti baca satu bab. satu malam lain buku. dan saya bule ulang ulang baca buku kesukaan saya. macam PS I Love U dan Harry Potter series. ohh, nda heran hidup saya sangat complicated.


saya baca buku buku ni ada kali 100 kali!



apa aktiviti kamu malam?

(^____^)






2 comments:

  1. YAAAAAAA..mesti baca buku juga sebelum tidur. ok, skrg ni memandangkan sedang memegang status mak buyung, so baca buku dan mengunyah makanan bahahaha..

    wah, ko pun suka baca wimpy kid aa.. bagus².. sedih ba kan tu PS I love You, macam tidak sampai hati sy mo baca huhu..

    ReplyDelete
  2. mak buyung! :P

    kekeke...sangat suka membaca itu wimpy kid. semua buku dia ada dengan saya. rasa mcm real saya y d dalam buku.haha!

    ps IloveU juga la meruntun hati saya. sangat siokk walaupun sedih.sudah 1o kali sy ulang baca.ohh, lebih feeling baca berbanding tgk film dia..

    ReplyDelete