Monday, October 10, 2011

atas permintaan.

salam buat semua,

da lama saya nak letak ni. tapi selalu ada halangan. sori pada mama to be nonny dan kawan kawan serta kazen terchenta yang di negara orang tu sebab saya lambat upload. pertanyaan "mana gambar?" sudah terjawap. hehe...perkaranya mau sebulan suda ( 16 ni nanti..InsyaAllah) tapi sebab asyik sibuk sama buku, mengajar, dating, korean movie..eh ada pula.membuatkan saya rasa tersangat malas ingin mengupdate. tengok mood ok?

so inilah kisah 16 september hari tu....





















pst:
Ya Allah, mudahkan setiap urusan kami. Panjang jodoh kami sehingga ke syurga dan berkattilah kami. doakan kami dan pastinya kami juga mendoakan setiap kebahagiaan yang anda lalui. :)

eh, saya baru sedar saya kecilkan gambar menjadikan "saiznya rosak" dan pixelnya lari. ohh, saya seorang cikgu grafik yang teruk. maaf gambar ini tak tersiarkan dalam FB saya atas sebab tertentu..ececeh..(sebenarnya saya MALAS!)

till then nite2 anyone. love u all. may Allah bless us. muahhxxx!








6 comments:

  1. batak ah. aku je takde dalam gambar.muahaha. susahnye lah keluarga aku nak ada dalam fuction family kan ? =p

    ReplyDelete
  2. dear liling..
    haha..leks ko. ni kali akan d plan ko pasti ada bila kawen.InsyaALlah.:)

    ReplyDelete
  3. Kak Rose ~
    Tahniah... Kiut ba...
    Amin...
    Happy tgk kak ros..
    Geram..

    ReplyDelete
  4. finallleeyyy!! hihi.. gojesnya ko on that day.. ni blum wedding lg ni kan hehe..

    bah for the millionth time..congrats aa..

    sy doakan kamu bahagia dan together sampai syurga..amin ..

    ReplyDelete
  5. Rose; kalau ada tok kadi boleh nikah sudah terus, hihi tapi kan rose, bila kau full make up begitu terus nampak matang neh muka.

    ReplyDelete
  6. Asha: tq so much dear! kakak kan mmg sweet saja. hehe. ehemm..lepas ni ko ya =)

    nonny: tq daling! doakan kami ya. ps: jadi lbih dewasa sikit. :P

    dayz: hehe..tulah tu. nasib orngya xda.naa, maunya sy perlu "bermakeup" la ni kan?hehe.
    ps: ko mau cakap saya muda dan sweet la tu kan?hihi

    ReplyDelete