Friday, November 11, 2011

11.11.11

Assalammualaikum semua!

Sekali ja kita jumpa 11.11.11 ni.jadi tangan pun gatal mau menulis entry.haha! Lamanya saya tak tulis entry di sini.sejak keja d tempat baru saya macam xda masa pula nak tulis.ceh, sebenarnya saya takda komp. Tu yang malas tulis tu. :-P
Banyak benda yang berlaku.ohhh, saya sedia list downkan d bawa ni..hehe..

1. Yeahh! Noni kawan saya selamat melahirkan baby girl. Comell gile. Congrates to noni n husband. Saya, ela dan ida ada melawat..dan kerana 1st time naik d hospital likas tu..kami menyangkut di tengah jalan gara-gara nda dapat keluar. Jalan sempit gila.kami kelam kabut sampaikan ida terpaksa menjadi trafik sementara. Bravo ida!...masi terngiang d kepala jeritan saya sama ida.."ida! Jauh lagi? Kena ka?"

2. Minggu yang sangat mengorentasikan buat saya di tempat keja baru. Sangat mencabar..(sangat laa..) bila kena jadi urusetia pendaftaran kursus, memgurus hal hal peserta, melihat kestresssan orang menghempas meja,menangis,teriak..huh! Baru semuanya pada saya.tapi sangat berterima kasih kepada opis lama kerana menjadikan saya seorang yang kebal dan multitasking.hoho!

3. kereta belum servis! T___T da over km...

4. Banyak kawan dan sedara yang kawen 11.11.11 tapi MAAF kengkawan. SAYA PEKERJA CEMERLANG!!

5. Ohh, menjengkelkan bila sedar assignment tidak siap, bila buku belum habis review dan keja semakin bertimbun.ohh, awat saya malas gila sekarang ni??

6. Saya mau kursus kawen.dussss!

7. Okeh, habis da. Tata!

Pst:
Opis baru di kampus utama rupanya blok fb! Tapi saya dengan jahatnya mengajar mereka bagaimana menggunakancara yang illegal! Bravo ros! Hoho..ketawa setan.

No comments:

Post a Comment