Friday, September 16, 2011

60 hari tanpa nasi.




ohh..

sound scary. serious. for me specially.

ok jangan la buat muka perli gitu. anda mampu ka?huh,..

sila la beri saya semangat untuk berdiet.hahaha..korang bole la gelak ramai-ramai. saya tak kesah pon. sebab saya nak cabar diri saya.

sebab utama? saya nak jaga kesihatan. nak kurangkan kadar paras gula walaupun saya stabil..bla..bla.bla..segala macam alasan la yang amat meyakinkan semua...

tapi..

alaaa...sebenarnya orang da kata saya gemuk. jadi mau tak mau kena juga kan? kena jaga penampilan diri.aisehh..

jadi mulai esok saya akan cuba makan tanpa nasi. mau belajar makan sayur dan buah banyak banyak. fuhh,saya cuba bersikap positif. jadi, anda yang baca blog ini sentiasalah la sapot saya ek..

jadi, selamat berdiet untuk saya dan anda juga. amalkan hidup sihat ok?

ba, babai semua.

pst:
nasi kegemaran saya. =)

2 comments:

  1. Eh Rose, ko mau diet kah?.. Betul tu, satu cara kurangkan nasi.Satu kali satu hari saja. Dulu aku pun begitu.

    ReplyDelete
  2. Dayz,

    haha..kononnya diet juga ni. TERPAKSA la ayat paling bagus kali.hehe..sapot saya ah. kalu jumpa saya makan nasi wajiblah dirampas..;D

    doakan saya berjaya.

    ReplyDelete