Thursday, July 14, 2011

7 days a week.

setiap minggu ada tujuh ari ba kan kan?..apa kamu buat? dalam seminggu tujuh ari tu pasti ada hari yang best dan nda best kan. dalam seminggu tu, saya pasti ada hari hari yang saya anggap sangat boring..erkk memboringkan ros >.<
berikut adalah hari-hari saya nda suka..wahh, ayat saya skema..

Hari sakit.
- dalam setahun saya pasti akan sakit. hari apa?nda tentu la ba. bila suda sakit. saya xbole buat apa da. keja saya tidur tidur dan tidurr..fuh! asal makan ubat saya mesti tidur. sebab tu saya NDA suka hari sakit.

Hari cuti.
- CUTI?isk..mcm teda la tu dalam istilah hidup saya. bila saya nak cuti? hari-hari keja. kalu abis keja g pula kelas. teda kelas g dating..see, jadual saya sentiasa full. bila saya dapat cuti saya rasa dunia saya berhenti sekejap. tapi mulut saya sentiasa nak minta cuti bila saya bz..^__^

Hari diam.
- Okeh. jangan tegur saya bila saya nda bercakap. ohh, memang! saya orangnya bukanlah yang pot pet pot pet tapi saya suka bercakap. jadi kalu jumpa saya dalam 1 hari saya nda bercakap, baek la anda lari. sebab saya pandai meletupps yo! cthnya:
ain: adik, mari makan..
me: (diam..).....
ain: adik, ko suda makan?mari kita makan..
me: (diam lagi..)....
ain: hoi, pekak ka adik??
me: (diam lagi..)..
ain: gila adik. makan la aku sendiri. abis lauk biar ko..
me: wahahahaa...(terus lari duluan dari ain p dapur..)

Hari panas sedunia.
- Ni kali laa...saya paling malas bila dalam seminggu tu jumpa orang terjumpa pula yang nda pandai senyum. sandik eh! saya walau moodnya mcmana, belum pena saya tunjuk berapa panjang muncung mulut saya..hilang mood kalu terjumpa orang gini. geli dowh!

Hari tanpa lagu.
- i can't live. seriously. saya suka macam- macam musik. nda kira la apa..janji layanz. Bila teda lagu saya rasa boring..sangat okeh. macam nda bernyawa saya buat sesuatu. hidup musik!

Hari gelap.
- Ba kalu gelap apa kau nampak?haha..saya nda suka bila gelap sebab saya rabun dan tidak nampak. sebab itu bila pigi keja pagi saya bole memandu 100/120 km sejam (bila teda jam dan bila saya dari kg awal pagi khususnya), tapi bila malam menjelma, saya bole memandu 40/60 km sejam..bagus kan? sentiasa berhati-hati di jalan raya ok..

Hari bermuram durja.
- Saya benci ini! Saya benci bila kami gaduh atau salah pendapat. atau orang buat saya kecewa. Hari saya akan stuck di sana. saya benci bila airmata saya ndamau berhenti. saya jarang marah atau menangis tapi bila da kena, amat payah tuk berhenti. menci! menci! saya kalu bole mau lalui hari hari yang bahagia tidak kira dengan siapa pun saya bersama ketika itu :)

No comments:

Post a Comment