Wednesday, August 21, 2013

cinta hati saya.

 
Dia guru yang paling hebat pernah ajar kami.
Dia idola saya.
Dia sahabat paling baik saya dunia akhirat.
Dia kawan membawa kebenaran.
Juga teman dikala suka dan duka.
Dia harta tidak ternilai buat saya.
 
 
Terima kasih Allah kirimkan 'malaikat' buat kami.
Terima kasih mak atas tunjuk ajar dan teguran.
Selamat hari lahir.

 
Semoga kami berjaya menjadi anak-anak yang solehah.
Semoga kami berjaya di dunia dan di akhirat.


Pst:
pic 1- gambar time beli kfc sebab mahu sambut harijadi mak. tapi kenapa muka adik kesayangan lebih besar daripada mak pula? LOL

pic 2- gambar terkini kami. ya ampun semua macam belon suda. haha. sejak kakak mula bertudung, saya taberani post gambar kami sekeluarga time dia nda bertudung. jadi tejumpa gambar ini. malangnya muka abang pula tiada. hanya perut boroinya sebagai wakil. :3

No comments:

Post a Comment