Monday, May 12, 2014

bulan mei.bulan exam, bulan cuti.




Assalammualaikum.

Hello mei.

Bulan sibuk sedunia guru-guru sekolah saya. Sekarang tengah berlangsung exam fasa 2. Adoyai. Sudah lah buat 2 soalan-exam dan sejarah. Fuhh fuhh fuhh mujurlah siap last minit.

Buat soalan itu seronok juga. Habis soalan-soalan kBAT saya sapu bikin soalan.hiks. (kbat-soalan pemikiran aras tinggi). Padahal mak oii yang buat soalan ini pun nda sampai setengah jagung mengajar. LOL.kemudian part mengelip-gelip kertas tu mau mau patah tangan juga.mau minta students buat pun taboleh sebab kesahan soalan nanti dipertikai okeh.

Last-last abe juga la menjadi mangsa. Hoho.

Sudah tu dari bulan april bersambung di bulan mei sekolah banyak sangat aktiviti. Dan terima kasih nama saya mesti ada bertugas. Orang bilang, guru baru ambil pengalaman ye. Okeh.

Dan saya hari-hari kapus-kapus sampai rumah.tired gitu.

Tapi...

Saya suka mei. Sebab banyak cuti.
Cutii panjang gitu. Aha. Namanya guru pemalas mak aih. Otak sudah diset.jadi hatiku berbunga-bunga.

Persetan segala kerja. Saya mahu bercuti dengan enaknya eh. ( ya jika boleh)

Ok.cukuplah luahan hati.paper belum habis tanda.sakit hati jiwa raga budak jawab sains tengok rasa nak pengsan disini.

Ok.cukup berkurapak.mari lunch.

Okeh.




No comments:

Post a Comment