Tuesday, January 17, 2012

the "soi" day of me.

kesan dilanggar oleh si gila tak bertanggjungjawab ketika dia memotong. ntah ambik lesen mana dia potong terus masuk.


dibawa terus ke bengkel kereta.

tunggu giliran di bengkel kereta
ps: ohh, kesian itu vios pula..kemek lagi teruk

BOO BOO sedang dirawat oleh doktor

kesian BOO BOO

well,

bapa bilang kalu kita nda melanggar orang akan melanggar kita. ya, bapak betul. memang soi bila orang itu langgar kereta kita. lebih soi bila dia langgar lari. dan tambah soi betul bila aku nda ingat langsung no plat dia. cilaka!

kesian my BOO BOO. T__T

ps:
okeh, tunggu kau iswara hitam pangkal T belakang. aku jumpa kau kompom aku langgar balik.

ohh,dan tambah tambah soi bila doc marah aku sebab nda cukup peserta. duh!

1 comment:

  1. huish bulih² dia hit n run ah..nasib xda apa².. hmm tringat bila sang kancil saya dilanggar di bontot 2007 dulu.. begegar² sy marah tu org..hahaha

    ReplyDelete