Sunday, March 20, 2011

me and the chinese school.

ellow pren!

me writing again. rasa macam lama betul tidak update. aiseh. nasib la ada hujung minggu. masa terbaek untuk duduk dan mengumpat. haha..kidding! erm..jadi apa cerita anda satu minggu yang da berlalu? besh ka inda? saya besstttt saja. (padahal..)

last week saya teda di opis. tapi saya berada di sebuah sekolah cina area area kk. bukan jauh pun. kalu di ikutkan masa tu musim cuti sekolah, tapi budak-budak sekolah ni terpilih ikut program ict. siok juga ajar mereka ni. tapi lebih baik andai saya tau cakap cina..oohh, please saya mau belajar juga ni. students dia sangat besh dan sporting. cikgu yang handle tu program pun best gila gila. siap ajar cakap cina..terus jatuh cinta! bukan pada cikgunya aa..

1st time sampai sana, saya pakai high heel. 3 inch punya. yala ingatkan lab komputer cuma di tingkat 1. tau-tau tingkat 4. matilah..sampai tingkat 4 bergagar suda lutut ni. tapi cover-cover lagi. haha..tulah kan nda biasa pakai high heel. 2nd day dan seterusnya terus pakai sandal ja ni. pergh! penat ba tu naik sampai tingkat 4. bukan ada lif. then time program tu ada disediakan makan. breakfast dan lunch. tiap kali time breakfast saya mesti makan sikit sangat. kalu bule takmau makan tapi demi menjaga hati makan la juga..sebabnya breakfast makan mee. oh, saya tak suka mee.(sorry!) tapi bila lunch ja makan berabis pula ni. sebab KFC.haha..free kan. makan ja la. tapi sana memang besh! suka suka dan suka! lagi satu yang buat saya sangat suka habis program jam 3. ^__________________________^ bayangkan muka saya senyum ini besar.kekeke..kan kalu di opis kena la balik jam 5. tunggu tunggu limpas jam mau pukul 6 baru bule pulang. di sekolah jam 3 bule balik. rasa macam nak lompat-lompat pun ada. nanti kalu di suruh lagi ke sekolah saya kompom mau! hahaha..

okeh, kalu sudi tinguk la pics time di sana..


drawing time using illustrator


breakfast time!



ini kali la. if i'm not wearing hijab i don't thing that u can find me :)

No comments:

Post a Comment