Friday, March 4, 2011

esok!

esok cuti!
yes bagi kamuorang yang bercuti tapi yes juga bagi saya sebab saya kena keja beb. duit punya pasal..tamak gila kan?neh, baru ko tau. tapi punya la malas mau buat preparation tuk esok. tembirang jak lebih.nda tau mana suda suma buku-buku, kertas-kertas, pen-pen dan lain-lain. kan bagus kalu ada secretery..ececeh. cepat la ada orang mau volunteer jadi secretery saya. nanti saya belanja minum air kosong. serius ni geng! keja saya banyakk gila. sampai one of my friend said hidup saya tiada life. what?! so this is not life la..nasib saya cuma berkata-kata dalam hati. karang kecik ati dia pula..sapa susah nanti? luu pikir la sendiri..
isk, sebenarnya saya mau cakap walaupun esok saya keja..esok juga saya mau dating..gitulah guna ayat poyo nak mampus..tettt..jan la jele
s. hidup mesti hapi jo. baru ada life dan pamerkan kegembiraan anda macam gambar di bawah.


kan saya da cakap saya sangat cute! haha..

No comments:

Post a Comment